Thursday, December 6, 2012

Testimoni dari Warga CG yg mengamal ........TERIMA KASIH ATAS PERKONGSIAN DARI TUAN.

Ubat hospital tu, bahayanya ada side effect. antaranya, effect kat buah pinggang.

Semalam dah terima kapsul yang dibeli, ni kali kedua beli. Antara effect yang aku alami:

1. badan cergas sepanjang hari. konfem tak penat sepanjang hari
2. Berat badan turun, walaupun tak turun mendadak tapi sekarang ni aku dah bleh pakai seluar2 jeans yang lama2 dan sendat dulu. dari saiz pinggang 42, skang bleh pakai yang saiz 38. Berat badan turun 10 kg je, tapi saiz seluar makin kecil
3. kencing manis aku blum test utk bulan ni, tapi sejak amalkan makan kapsul ni, aku dah x kerap bangun mlm utk kencing.
4. sebab aku dah kawin, setiap hari dirasakan bahagia dengan isteri. (faham2 je la )

Aku start makan 17/10/2012. sekarang ni, adik beradik aku pun akan order sebab tgk aku dah sedikit kurus kot.

Lastly, seperti yang bro Izani bgtau, sentiasa berdoa kepada Allah supaya dikurniakan kesihatan yang berpanjangan.

Wassalam

No comments:

Post a Comment